Tradičný a našimi klientami najobľúbenejší webinár na prelome rokov.
V priebehu jediného dňa si zopakujeme všetko podstatné, čo potrebujete vedieť k ročnému zúčtovaniu preddavkov na daň vašich zamestnancov za rok 2025 a vysvetlíme si aktuálne novinky.
V druhej časti webinára si priblížime všetky legislatívne zmeny na rok 2026, ktoré potrebujete poznať pri vedení mzdového účtovníctva.
Ušetríte čas, jednoducho a v prehľadnej forme získate všetky potrebné informácie z výkladu skúseného lektora a z precíznych pracovných materiálov (rozsah vyše 180 strán).
Ak sa potrebujete pripraviť na ročné zúčtovanie a zmeny čo najskôr a zakúpite si prístup na webinár do 11.12.2025, okrem vami zakúpeného webinára sa môžete zdarma zúčastniť aj na pilotnom webinári v piatok 12.12.2025.
*
Program - I. časť Ročné zúčtovanie za rok 2025
- kto môže požiadať zamestnávateľa o vykonanie ročného zúčtovania,
- kto si musí sám podať daňové priznanie,
- daňové priznanie a dôchodca - kedy je výhodné podať daňové priznanie dobrovoľne,
- ročné zúčtovanie a nerezidenti,
- povinnosti zamestnávateľa pri ročnom zúčtovaní, vydávanie dokladov a jednotlivé termíny,
- nezdaniteľné časti za rok 2025, zmena pri nezdaniteľnej časti na manželku pri deťoch od 3 rokov,
- posudzovanie vlastného príjmu manželky pri uplatnení nezdaniteľnej časti na manželku,
- vysporiadanie daňového bonusu na deti v ročnom zúčtovaní, kedy je výhodnejšie podať daňové priznanie, riešenie problémov, rozvedené manželstvá, vzťahy druh - družka atď., krátenie daňového bonusu pri nízkom príjme rodičov a naopak pri vysokom príjme rodičov, postup podľa § 33 ods. 8 pri podaní daňového priznania, ako sa posudzuje zdaniteľný príjem zo zdrojov v zahraničí,
- daňový bonus na zaplatené úroky - rozdiely pri zmluvách, uzavretých do 31.12.2023 a zmluvách, uzavretých po 31.12.2023,
- daňové bonusy a nezdaniteľné časti u nerezidentov - zamestnancov z tretích krajín, Ukrajincov a pod.
- tlačivo "Vyhlásenie",
- tlačivá potrebné na vykonanie RZ za rok 2025, vydávanie "Potvrdení", preberanie "Žiadostí" atď.
- venovanie 2 % (3 %), venovanie 2 % rodičom zamestnanca,
- ďalšie zmeny a novinky k ročnému zúčtovaniu, schválené v NRSR alebo určené Finančnou správou SR a Ministerstvom financií.
Program - II. časť Legislatívne zmeny na rok 2026
- zmeny v Zákonníku práce ... nová minimálna mzda, minimálne mzdové nároky, príplatky ku mzde,
- zmeny v zákone o dani z príjmov závislá činnosť ... nezdaniteľné časti a ďalšie veličiny,
- zmeny v zákonoch o sociálnom a zdravotnom poistení ... max. vymeriavacie základy, odvody SZČO, minimálne preddavky zamestnancov na zdravotné poistenie,
- zrušenie evidenčných listov dôchodkového poistenia,
- zmeny v dávkach - nemocenské, materské, dávka v nezamestnanosti,
- je výhodnejšie požiadať o dôchodok ešte v roku 2025 alebo počkať na rok 2026?
- ďalšie zmeny, ak budú aktuálne schválené v Národnej rade SR.
*
Cena prístupu
1. Prístup na webinár
V cene je prístup na webinár, ten môže sledovať 1 osoba.
90 + DPH = 110,70 € / pri objednávke a úhrade do 31.8.2025: Len 70 + DPH = 86,10 €
45 + DPH = 55,35 € zľava pre klientov s prístupom na našu stránku OBSAH/PROFESIONÁL
*
2. Príplatok za záznam z webinára (samostatne nepredajné)
20 + DPH = 24,60 € ... záznam dostupný do 28.2.2026
*
3. Príplatok za prístup na webinár pre ďalšie osoby
20 + DPH = 24,60 € ... prístup na webinár za každú ďalšiu osobu
*
4. Príplatok za tlačený pracovný materiál
20 + DPH = 21 € ... za jednu sadu tlačených pracovných materiálov k ročnému zúčtovaniu a k legislatívnym zmenám
Tlačené materiály budeme zasielať v nadväznosti na ich výrobu v tlačiarni, môže sa stať, že ich obdržíte s miernym omeškaním po vami zvolenom termíne webinára.
*
Trvanie: 9:00 - cca 14:30, v tom 30 minútová obedná prestávka (11:30 - 12:00) a dve 10 minútové prestávky.
Prezentácia bude otvorená od 8:30.
Zmena a doplnenie programu vyhradené.
Jeden deň pred webinárom dostanete pracovný materiál v .pdf podobe a technické inštrukcie potrebné na prihlásenie sa na webinár.
Počas webinára môžete zadávať stručné otázky k preberaným témam formou diskusie v chate ("čete"). Všetky takéto otázky budú zodpovedané.
Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie alebo znalosti, stačí mať pripojenie na internet.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 2 pracovné dni pred konaním webinára na základe vygenerovanej objednávky = VS.
Pracovný materiál, link a prístupové heslo posielame cca 2 dni pred vysielaním webinára iba tým účastníkom, ktorí včas uhradili poplatok.
Storno podmienky: V prípade, že Vám bol poslaný pracovný materiál a prístupový link s heslom, uhradenú sumu nevraciame.